Training klantcommunicatie & klanttevredenheid

Tips en tricks voor klantcontact

U heeft nagedacht over klanttevredenheid en onderdelen in het bedrijfsproces aangepast, maar toch lopen er zaken niet zoals het zou moeten. Uw mensen zijn langer met een project bezig dan nodig, klanten komen terug met vragen of klachten en de werkdruk gaat omhoog.

Een training klantcommunicatie en klanttevredenheid kan een oplossing zijn voor dit probleem.

In de training worden uw medewerkers zich bewust van hun aandeel in het proces naar klanttevredenheid. Ze leren wat de impact is van hun gedrag, hun taalgebruik in email en aan de telefoon en krijgen tips om makkelijker om te gaan met klachten van klanten.

Deze training kan worden gegeven aan een groep medewerkers maar deze kan ook online door de medewerkers individueel worden gevolgd.

training klantcommunicatie en klanttevredenheid

Uit de praktijk

De inhoud van de van de training is gebaseerd op praktijkervaring en is direct toepasbaar binnen uw bedrijf. De deelnemers krijgen aan de hand van praktijkvoorbeelden inzicht in de belangrijkste zaken op het gebied van communicatie met klanten en klanttevredenheid.

Inzicht en kennis

Tijdens de training krijgen uw medewerkers inzicht in hoe zij zelf kunnen bijdragen aan de klanttevredenheid van uw bedrijf. Ook leren ze hoe ze met een positieve en proactieve houding en positief taalgebruik het klantcontact kunnen verbeteren.

Resultaat

Na de training weten uw medewerkers wat de belangrijkste aandachtspunten zijn in de communicatie met klanten. Zij zijn zich bewust van de impact van hun gedrag op de klanttevredenheid en kunnen klanten op professionele manier te woord staan.

koffie

Meer weten over de groepstraining?
Neem contact met mij op!

Uw privacy is belangrijk. Uw gegevens worden niet gedeeld!

Wilt u weten hoe het ervoor staat met de klanttevredenheid van uw bedrijf?

Doe dan nu de check!