Training klantcommunicatie & klanttevredenheid
Tips en tricks voor klantcontact
U heeft nagedacht over klanttevredenheid en onderdelen in het bedrijfsproces aangepast, maar toch lopen er zaken niet zoals het zou moeten. Uw mensen zijn langer met een project bezig dan nodig, klanten komen terug met vragen of klachten en de werkdruk gaat omhoog.
Een training klantcommunicatie en klanttevredenheid kan een oplossing zijn voor dit probleem.

Door de training worden uw medewerkers zich bewust van hun aandeel in het proces naar klanttevredenheid. Ze leren wat de impact is van hun gedrag, hun taalgebruik in email en aan de telefoon en krijgen tips om makkelijker om te gaan met klachten van klanten.
Met die kennis kunnen uw medewerkers vragen en klachten van klanten in een keer oplossen. Dit zorgt voor een betere klantervaring en er blijft meer tijd over blijft voor andere werkzaamheden. U verbetert daarmee de klanttevredenheid en u maakt het werk voor uw medewerkers een stuk leuker.
Uit de praktijk
De inhoud van de van de training is gebaseerd op praktijkervaring en is direct toepasbaar binnen uw bedrijf. De deelnemers krijgen aan de hand van praktijkvoorbeelden inzicht in de belangrijkste zaken op het gebied van communicatie met klanten en klanttevredenheid.
Inzicht en kennis
Tijdens de training krijgen uw medewerkers inzicht in hoe zij zelf kunnen bijdragen aan de klanttevredenheid van uw bedrijf. Ook leren ze hoe ze met een positieve en proactieve houding en positief taalgebruik het klantcontact kunnen verbeteren.
Resultaat
Na de training weten uw medewerkers wat de belangrijkste aandachtspunten zijn in de communicatie met klanten. Zij zijn zich bewust van de impact van hun gedrag op de klanttevredenheid en kunnen klanten op professionele manier te woord staan.
