Wat klanten zeggen..

Ons bedrijf AIMS Improve heeft Liese een prachtige klantenreis laten maken, wat veel inzicht heeft gebracht. Zeer verrijkend en inspiratievol zijn de sessies met Liese. Door haar mooie kritische vragen, doorlopen en verbeteren we continu onze processen.

Masja Kroes

Account Manager
Logo De Hillegomse

Pieter de Vreugd

Directeur

Liese heeft voor De Hillegomse een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Dit is naar onze volle tevredenheid gegaan. Het is Liese gelukt om in een relatief kort tijdsbestek een goede enquête op te stellen. De respons op de enquête was goed. Het heeft ons nieuwe en bruikbare inzichten opgeleverd waar wij het komende jaar mee aan de slag kunnen. Wij hebben Liese als deskundig ervaren en de samenwerking was prettig. Wij kunnen CX-MKB dan ook aan iedereen aanbevelen.

Tijdens een piek in een nieuwe dienstverlening naar onze klanten hadden we iemand nodig die ons snel uit de brand kon helpen. Liese heeft ons uitstekend kunnen helpen daarbij. Ze begreep snel wat er nodig was bij onze Facility Desk en paste haar kennis en kunde snel toe en benaderde de klanten professioneel. De kennis droeg ze ook goed over naar de AVEX-medewerkers zodat de werkzaamheden van deze nieuwe dienst goed onder controle kwamen. We zijn zeer tevreden over dit traject waarbij Liese een belangrijke rol heeft vervuld om deze support onder controle te krijgen.

Logo Avex

Albert Bosman

Assistant Director
Logo Kinly

Omar Douhaha

Support & Inhouse Services Lead

Tijdens de uitbreiding van onze dienstverlening heb ik Liese ingezet. Zij heeft in zeer korte tijd zichzelf neergezet als adequate en betrouwbare kracht. Mede door haar enthousiaste persoonlijkheid heb ik de samenwerking met Liese als zeer prettig ervaren.

Bij het samenwerken met Liese van der Waal merk je zeer snel waar je aan toe bent. De ervaring is dat haar mening duidelijk is en eerlijk. Daarbij is er veel ruimte voor overleg en discussie op een relaxte manier wat leidt tot gezamenlijke conclusies. Afspraken worden vervolgens structureel uitgewerkt en doorgevoerd. Kortom een zeer prettige samenwerking.

Logo Bitbee

Gijs de Jong

Directeur

Henk Evers - KPN

Support & Inhouse Services Lead

Ik heb Liese in diverse UC trainingstrajecten bij klanten meegemaakt. Ze zorgt voor een gedegen voorbereiding van de trainingen en stemt vooraf met de klant af waar de aandachtspunten moeten liggen. Tijdens de trainingen is zij duidelijk en gaat vooral voor het doel om de informatie helder over te brengen. Als er nog zaken onbelicht zijn gebleven, worden die naderhand separaat opgepakt. Kortom een meer dan goede trainer in combinatie met een energieke persoonlijkheid.

Ja, neem contact met mij op!

koffie

Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn voor uw bedrijf?
Vraag een gratis en vrijblijvend adviesgesprek aan.