Gratis online Masterclass
Een succesvol Klanttevredenheidsonderzoek
in 8 stappen
Wat u gaat leren tijdens deze masterclass
- Hoe u een klanttevredenheidsonderzoek voorbereid.
- Welke vragen u moet stellen.
- Hoe u een customer journey opstelt.
- Welke valkuilen ervoor zorgen dat u niet de juiste gegevens krijgt uit uw klanttevredenheidsonderzoek.
- Welk programma het beste werkt om uw vragen mee te versturen.
Spreker: Liese van der Waal – Adviseur en trainer klanttevredenheid en klantcommunicatie
Wat het verbeteren van uw klanttevredenheid u oplevert:
Meer omzet
De kans dat u iets verkoopt aan een bestaande klant is 60 tot 70% en aan een nieuwe klant slechts 5 tot 20%.
Positieve mond-tot-mond reclame
Een tevreden klant deelt zijn positieve ervaring met gemiddeld twee mensen en 89% van de ontevreden klanten vertelt zijn ervaring aan gemiddeld 9 anderen.
Meer inzicht in uw situatie
60% van de ontevreden klanten klaagt niet. Daarom is het belangrijk klanten zelf om feedback te vragen.
Kostenbesparing
Het kost vijf keer meer om een nieuwe klant te vinden dan om een bestaande klant te behouden.
Kijk de Masterclass nu meteen
of later wanneer het u beter uitkomt!
Binnen 40 minuten weet u wat u moet doen om een succesvol klanttevredenheidsonderzoek in te richten.
Over de spreker
Ik ben Liese van der Waal en ik ben ondernemer sinds 2013. Daarvoor heb ik jarenlang met veel plezier gewerkt bij een aantal MKB bedrijven. Daar heb ik verschillende functies gehad op het gebied van klanttevredenheid en training geven. Om mijn kennis verder te verdiepen heb ik de post-HBO opleiding Customer Experience Management gedaan.
Tijdens zowel het werk als de opleiding, heb ik geleerd wat het belang is van klanttevredenheid, wat er belangrijk is om klanten tevreden te houden en ik heb ook geleerd op welke signalen je moet letten om te kunnen voorkomen dat klanten vertrekken.
Inmiddels heb ik meerdere MKB ondernemers geholpen hun klanttevredenheid te verbeteren, onder andere door het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek en in deze masterclass vertel ik u alles wat u moet weten om een succesvol klanttevredenheidsonderzoek op te kunnen zetten.
Wilt u ook leren wat de 8 stappen zijn om een succesvol klanttevredenheidsonderzoek in te richten?
Bekijk dan nu de gratis online masterclass!