Gratis online Masterclass

Een succesvol Klanttevredenheidsonderzoek
in 8 stappen

Wat u gaat leren tijdens deze masterclass

  • Hoe u een klanttevredenheidsonderzoek voorbereid.
  • Welke vragen u moet stellen.
  • Hoe u een customer journey opstelt.
  • Welke valkuilen ervoor zorgen dat u niet de juiste gegevens krijgt uit uw klanttevredenheidsonderzoek.
  • Welk programma het beste werkt om uw vragen mee te versturen.


aanmelden

Liese van der Waal

Spreker: Liese van der Waal – Adviseur en trainer klanttevredenheid en klantcommunicatie

Wat het verbeteren van uw klanttevredenheid u oplevert:

Meer omzet

De kans dat u iets verkoopt aan een bestaande klant is 60 tot 70% en aan een nieuwe klant slechts 5 tot 20%.

Positieve mond-tot-mond reclame

Een tevreden klant deelt zijn positieve ervaring met gemiddeld twee mensen en 89% van de ontevreden klanten vertelt zijn ervaring aan gemiddeld 9 anderen.

Meer inzicht in uw situatie

60% van de ontevreden klanten klaagt niet. Daarom is het belangrijk klanten zelf om feedback te vragen.

Kostenbesparing

Het kost vijf keer meer om een nieuwe klant te vinden dan om een bestaande klant te behouden.

Kijk de Masterclass nu meteen

of later wanneer het u beter uitkomt!

Binnen 40 minuten weet u wat u moet doen om een succesvol klanttevredenheidsonderzoek in te richten.


aanmelden

Over de spreker

Ik ben Liese van der Waal en ik ben ondernemer sinds 2013. Daarvoor heb ik jarenlang met veel plezier gewerkt bij een aantal MKB bedrijven. Daar heb ik verschillende functies gehad op het gebied van klanttevredenheid en training geven. Om mijn kennis verder te verdiepen heb ik de post-HBO opleiding Customer Experience Management gedaan.

Tijdens zowel het werk als de opleiding, heb ik geleerd wat het belang is van klanttevredenheid, wat er belangrijk is om klanten tevreden te houden en ik heb ook geleerd op welke signalen je moet letten om te kunnen voorkomen dat klanten vertrekken.

Inmiddels heb ik meerdere MKB ondernemers geholpen hun klanttevredenheid te verbeteren, onder andere door het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek en in deze masterclass vertel ik u alles wat u moet weten om een succesvol klanttevredenheidsonderzoek op te kunnen zetten.

Liese van der Waal Klanttevredenheidsonderzoek

Wilt u ook leren wat de 8 stappen zijn om een succesvol klanttevredenheidsonderzoek in te richten?

Bekijk dan nu de gratis online masterclass!


naar de masterclass

Wat klanten zeggen..

De masterclass heeft ons nieuwe en bruikbare inzichten opgeleverd waar wij mee aan de slag kunnen.

Een goede trainer in combinatie met een energieke persoonlijkheid.​

Heel waardevol en leerzaam!

Interessante informatie waarmee ik verder kan.


aanmelden

CX-MKB | 06-11390855 | info@cx-mkb.nl

Privacy verklaring