Training Klantcommunicatie & Klanttevredenheid

– Maak impact op uw klanten –

Maak van elke medewerker een klantspecialist

In deze training:

Het belang van klanttevredenheid
Omgaan met klachten
Denken in oplossingen
De invloed van taalgebruik
De invloed van het eigen gedrag
De verwachting van klanten overtreffen

Waarom deze training?

In deze training leren uw medewerkers hoe ze klanten een excellente ervaring kunnen bieden.
Eerst leren ze wat klanttevredenheid is, waarom het belangrijk is
en hoe zij kunnen bereiken dat klanten tevreden zijn.

Vervolgens krijgen ze inzichten en tips over het communiceren met klanten. Daarmee zijn alle medewerkers in staat uw klanten op uniforme wijze een topervaring te bieden en ervoor te zorgen dat klanten met veel plezier weer bij uw bedrijf terugkomen.
Dat zorgt voor een enorme besparing van zowel geld als tijd.


START NU

Over de training:

Duur: 2 uur
lesstof & voorbeelden 1 uur – opdrachten 1 uur
Prijs: € 49 per deelnemer
Toegang tot de training: 90 dagen 
Aantal hoofdstukken: 15
Onderwerpen:

  • Introductie
  • Wat is klanttevredenheid?
  • Waarom is klanttevredenheid belangrijk?
  • Wie zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn?
  • Wie is jouw klant en waarom?
    • Persona’s maken
  • Inlevingsvermogen
  • Spreektempo
    • Het DISC-model
  • Taalgebruik
  • Ownership
  • First time fix / First time right
  • Verwachtgingsmanagement
  • Registratie / data
  • Hoe ga je om met klachten?
  • Overtreffen van de verwachting
  • Tot slot


START NU

screenshot training
Persona vrouw

Voor wie is deze training bedoeld?

Ongeacht welke functie een medewerker heeft binnen uw bedrijf, hij of zij heeft impact op de klantbeleving. Deze training zorgt er dan ook voor dat elke medewerker begrijpt hoe klanttevredenheid werkt en hoe hij of zij een positieve bijdrage kan leveren aan de klantbeleving. Daarmee is deze training uitermate geschikt om deel uit te maken van het inwerkproces voor nieuwe medewerkers.

Pakkende voorbeelden uit de praktijk

De training wordt geïllustreerd met herkenbare voorbeelden uit de praktijk waardoor het makkelijk is situaties te herkennen én te onthouden welke oplossing het beste geboden kan worden op welk moment.

Fietsenmaker

Wilt u de training liever eerst even zelf bekijken?
Dat kan! Vul hieronder uw gegevens in en krijg toegang tot een tijdelijk account.

Stuur mij een gratis proefversie